martes, 23 de outubro de 2018

A banda deseñada ou cómic.


1 comentario:

  1. A PAGA AOS FILLOS

    Agora vou a dar a miña opinión sobre o que me parece a paga samanal . No meu caso non teño paga semnal, pero non porque non me den diñeiro é porque non quero .Non quero porque eu pefiro que se lle pido diñeiro aos meus pais que me den algo, ainda que as veces non me den nada tantos cartos a min paréceme mais cómodo.E esta é a miña opinión sobre a paga semanal

    Paloma 1BA PAGA AOS FILLOS

    Agora vou a dar a miña opinión sobre o que me parece a paga samanal . No meu caso non teño paga semnal, pero non porque non me den diñeiro é porque non quero .Non quero porque eu pefiro que se lle pido diñeiro aos meus pais que me den algo, ainda que as veces non me den nada tantos cartos a min paréceme mais cómodo.E esta é a miña opinión sobre a paga semanal

    Paloma 1BA PAGA AOS FILLOS

    Agora vou a dar a miña opinión sobre o que me parece a paga samanal . No meu caso non teño paga semnal, pero non porque non me den diñeiro é porque non quero .Non quero porque eu pefiro que se lle pido diñeiro aos meus pais que me den algo, ainda que as veces non me den nada tantos cartos a min paréceme mais cómodo.E esta é a miña opinión sobre a paga semanal

    Paloma 1B

    ResponderEliminar